Service en Garantie

Klacht Melden

Is er iets niet goed gegaan? Wij doen graag ons best om het op te lossen!

Mocht u klachten hebben of er is tijdens of na de levering van uw aankoop iets niet duidelijk of in orde, dan kunt u onze servicedienst inschakelen. Wij hebben rechtstreeks contact met onze leveranciers en meubelmakerijen. Herstelwerkzaamheden – voor zover aan de orde – worden veelal uitgevoerd door onze eigen meubelmakers. U staat centraal!

Vul het onderstaande serviceformulier in of stuur ons een e-mail: service@vantilgroep.nl

Vermeld in uw bericht uw gegevens (naam, adres, telefoon-, order-, artikelnummer en servicevermelding). Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Serviceformulier

 

Tevens is onze serviceafdeling maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar (van 9.00 tot 17.00 uur) via 072 - 512 24 48.

Garantie

Onze merken staan volledig achter hun producten en daarom geven meerdere fabrikanten tot wel 30 jaar garantie op bijvoorbeeld constructiefouten. Net als de merken staan wij zelf ook achter de kwaliteit van onze meubels. Daarom krijgt u bij Mobi Living garantie op uw aankoop in de vorm van onze CBW garantie. Hierdoor bent u onder andere gegarandeerd van onpartijdige klachtafhandeling, 2 jaar volledige productgarantie en een aanbetaling zonder risico.*

Aanvullende Garantie*

Heeft u interesse in een verlengde garantie? Dan kunt u tegen een aantrekkelijke meerprijs tot wel 7 jaar garantie en extra service afsluiten op uw nieuwe zitmeubel.

Bij nieuwe in leder uitgevoerde meubelen

  • U ontvangt voldoende verzorgingsproducten voor de gehele periode;
  • Een oplossing bij problemen met de constructie, vlekken of beschadigingen.

Bij nieuwe in textiel uitgevoerde meubelen

  • Een eenmalige onzichtbare beschermlaag waardoor substanties op olie-, water- of vetbasis geen blijvende vlekken achterlaten. 
  • Een oplossing bij problemen met de constructie, vlekken of beschadigingen. 

*uitgezonderd artikelen uit de outlet. 

Service Vragen

Service Vragen

Scroll to top